in my head



if i could find a way...


tränade bechhanboll igår, riktigt skoj! saknar handbollen /: har även jobbat inatt. var rätt trött men det gick bra ändå. nu har man ju börjat på sitt sommarvikariat så nu är det jobb jobb jobb hela tiden (y) pengar pengar pengar :D det gillas riktigt mycket. Denna dagen har gått åt för att sova, hämta lillasyster, sova, laga mat, sen dra och jobba. passat lillasyster hela dagen med. ungefär såhär har och ser denna dagen ut. går nämligen på och jobbar inatt igen. sen är jag ledig några dagar sen är det på det igen :P så just nu händer det inte så mycket mer i mitt liv mer än att jag jobbar xD härligt liv. både ja och nej.

i mitt veckans astro stod det såhär:
veckans tema: "rosa moln"
den här veckan handlar om ömma känslor.
venus gör dig romantisk och inställd på
trevliga aktiviteter för två. kanske du bokar
in en kärlekshelg.
Veckans bästa: Feststämningen.
Veckans sämsta: notan.
Råd: roa dig.


snacka om att man blir fundersam :O men vi får väl se vad som händer och sker :P haha!




lite grejor som jag hittade när jag och Erika var på kupolen. sen har vi min söta lillasyster :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0