I wanna fly




I wanna be a part of something ...


då var man hemma i skåneland igen :) kom hem inatt. hade en rätt skoj biltur med pappa. har planer för att åka upp till dalarna i september och stanna där ett tag.

idag, aa vad händer då!? funderar faktiskt på att sticka ut och springa :) vilket hade varit riktigt skönt. men får se hur det blir med det :P blir i alla fall beachhandbollsträning idag, vilket jag ser fram emot :) sen blir det att vara med Anette som det ser ut. Hon har ju flyttat och allt nu ju, så får ju se hur det ser ut. Annars blir det väl en rätt lugn kväll. eller man vet ju aldrig, det kan ändra sig snabbt :P jag är i alla fall jag att jag är hemma, men saknar dalarna lite faktiskt.

helgen ser väl rätt bra ut med hyffsat bra planer :)) rätt bra eftersom på måndag börjar man jobba :) det ska bli skönt. tjäna lite pengar är ju aldrig fel. känns som att sommaren kommer gå riktigt fort.

livet leker fortfarande :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0