i feel for you



you know i just can´t stay away, baby when you´re next to me, that´s the way i like to feel.



vaknade för en stund sedan. har verkligen sovit riktigt gott :) inatt blir det den tredje natten på rad jag jobbar. och det är 30 timmar :P känner mig rätt duktig. igår bestämde vi oss för att sätta upp poolen. nu är det är så jävla varmt behöver man ett svalkande bad. jag och patrik hade även vattenkrig igår :p rätt skoj. hinner inte med så mycket om dagarna nu när jag jobbar natt. men har i alla fall funderat på om man ska ut och springa på morgonen efter man har jobbat. hade varit rätt nice. så i helgen tänker jag fan börja med det :)) tänkte jag skulle hinna med k-dagarna denna veckan också. någon som är sugen på att hänga med? (A) annars är det bara jobb som gäller för min del denna veckan. nej, blir att fixa lite saker nu innan man börjar jobba igen.



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0