ready or not here i come.




flyger högt men jag landar så dåligt, blickar i glädje svävar på moln.

 

 



shit, december månad har verkligen bara flugit förbi eller rättare sagt hela 2010 har flugit förbi. Hinner inte med alls. Men december har varit en bra månad, mycket jobb och en massa skojsigheter har jag hunnit med. Firat min 20 års dag för släkten hare jag gjort. lite tidigt, men fira det i samma veva som mamma fyllde 40. blev riktigt bra. Man märkte ju inte alls att jag skulle flytta hemifrån xD fick en massa nyttiga saker som jag kommer behöva i lägenheten. Jul har jag också hunnit fira lite. Nu ser jag framemot nyår :) det ska bli riktigt skoj! Dock får jag inte fira det med Lisa /: hon åker ju till Egypten inatt! Och jag har fått äran att passa hennes lägenhet i 2 veckor :)) ska bli riktigt skönt. Får känna på livet lite då ju som jag så småningom ska leva! en månad kvar nu snart och en månad kvar tills man fyller 20 (y) känner på mig att 2011 kommer bli ett riktigt bra år :) Känns som jag håller på att få ett helt nytt liv och det är underbart! nej, nu ska jag höja volymen på musiken och fortsätta packa lite ;) hehe! 


-hoppas ert nyår blir lika bra som mitt! ha det bäst.



Peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0