don’t stop believin’



I could really use a wish right now .



har varit ledig idag från jobb, vilket har varit rätt skönt. Men jag gillar faktiskt att jag har kommit in i arbetslivet. igår fick jag även reda på att de ser ljust ut att jag får förlängd timtjänst till minst årets slut. då hinner man tänka över vad man vill göra med sitt liv samtidigt som jag har en inkomst. känns som allt börjar rulla på lite bättre nu. denna bruden har även införskaffat sig en egen bil. går inte att köra med den riktigt än för min kusin har inte blivit färdig med den än. men det kommer väl snart hoppas jag. känns som man kommer en bit i livet i alla fall. Det har blivit en hel del partajande på sistone, men fy fan vad det gillas (y) lever mitt liv. har haft riktigt skoj. Jag är även inne på att träffa en massa nytt folk. känns som det hade varit mycket trevligt. ikväll blir det grillning med familjen, sen som det ser ut nu blir det vidare till min kära Elin för att dricka lite vin och sånt trevligt. 

jag lääängtar till helgen!


 
peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0