a beautiful melody



you appear just like a dream to me. just like kaleidoscope colors that prove to me. All I need, every breath that I breathe. Don't ya know, you're beautiful .



har sovit bort nästan hela denna dagen. inte det bästa dirrekt, men det är skönt. man tänker inte lika mycket på allt och du är i drömmarnas land. det börjar faktiskt ta min min kropp nu att jobba natt. men jag trivs ändå helt okej med det. men snart är mitt vikariat slut på natten, har 2,5 vecka kvar på det. tiden går riktigt snabbt. och tanken på att inte börja skolan nu är helt UNDERBART! men jag vill göra något nytt. så får se vad jag kan hitta på. jag vill helt seriöst skaffa mig en lägenhet snart. wääh, det hade varit så underbart. börja leva sitt eget liv på riktigt. Funderar på om man skulle komma bort en bit från höör kanske? eeh, jag vet inte. får fundera lite på saken. men snart är det dags för en resa upp till dalarna i alla fall! en sak jag vet jag ska göra och det är att jag ska ta tag i mitt tränande och börja komma i form lite. snart går man på sin tredje natt (y) sen blir det lite vile och sen på och jobba igen. har inga andra vettiga saker för mig ändå så! hellre jobba än att bara vara hemma och inte ha något att göra. ooh, igår kolla jag på the last song, LOOOVE IT! så jävla bra, grät igenom hela filmen typ. men den är riktigt fin! det är ett måste att kolla på den. nej, nu blir det att fixa sig inför jobb.



peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0