y u m m i !

TRÄNINGSVÄRK SOM FAN...

igår var det ju dans, skit skoj :) men idag vakna man med en jävla träningsvärk :S RUMPAN, LÅREN OCH RYGGEN mest >.< lite i magen, men inte som på dom andra ställena :P hade riktigt svårt för att komma upp ur sängen idag, så blev lite försenad till skolan, men det jobba jag snabbt in :P hehe! har varit riktigt duktig idag faktiskt. JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV :P har haft 2 olika lektioner idag små företagande och praktisk marknadsföring (y) ätit en äcklig lunch >.< måste börja klaga på maten till camilla igen xD haha! bara för hon verkligen gillar att höra det :P en sak är jag nöjd med är att stället för att sluta 16.45 så slutar vi nu 15.15 (y) sjukt brao. skynda mig snabbt ner till tåget efter vi slutat, märkte inte att lina tuta på mig och inte heller att lena ringde xD men när lena skrek så då reagera jag xD HAHA! fick skjuts av dom hem till höör efter vi varit på vikt väktarna (y)

väl hemma var det att fixa sig sen blev man hämtad av bullen för att sen åka till Emma och Natha för att ha pannkaks kalas @ deras place (y) muumsigt! sandra hängde också med. pannkakor är y u m m i :) åt kolla unga mödrar och sen 2 och 1/2 men sen stack vi hem igen. för är helt död idag. har riktigt ont i magen och jag tänkte sova för länge sedan :S men skriver färdigt här sen blir det att sova!

JAG ÄR TAGGAD OCH PEPP INFÖR HELGEN! den ska bli så sjukt brao :D

jag trodde aldrig... allt står still! jag vet inte hur jag ska förklara det :S jag tror jag struntar i det.

jag saknar dig, det gör jag verkligen /;

nu ska jag sova!

puuuuss och godnatt :*




Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag har riktigt ont ska jag säga dig :S

I låren :S<3

2009-09-11 @ 13:23:22
URL: http://mandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0