helt slut.

är helt slut i kroppen...

idag hade man lite sovmorgon (y) det gillar jag! började med religion >.< blääh på läraren. sen blev det svenska, den läraren är ju inte mycket bättre. lunch nästa, är inte förvånad över att den inte är god ): gick till johan och såg om han gett mig ngt inviduelltval, jajamensan det hade han, dans blev det! klagar inte, men hade ju kunnat få reda på det tidigare så jag slapp dansa med strumpbyxor och tunika xD HAHA! vi har lärt oss vår uppvärmningsdans (y) alltid något :) sen bar det av hem med tåg och fick massa trevligt sällskap av sofie :)

kom hem var helt trött och lökig. åt mat sen ner och la sig i sängen och jo då somnar lilla Jenny :S sov i 2 timmar >.< men är fortfarande lika trött xD så ska kolla ett avsnitt av min bög serie sen blir det sova :) börjar sent imorgon så får sova lite extra länge (y) jag gillar.

ska jag vara helt ärlig, saknar jag mys stunderna och dig :S <3

puuuss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0