äntligen över

nu är mina 2 värsta dagar äntligen över...

äntligen säger jag bara, för nu är allt färdigt med magen. färdig med laxeringsmedlet och undersökningen. har verkligen inte tyckt om det >.< laxeringsmedlet smaka skit äckligt, så spydde ut det igen :S besöka toaletten så många gånger som jag behövde var inte i heller skoj >.< gick och mådde illa hela tiden, hade ingen ork i kroppen, fick inte äta! det var helt enkelt inte roligt. sen idag har jag varit på undersökning i magen >.< då förde dom upp en slang med en kamera på in genom ändan för att sen gå med den igenom hela ändtarmen. det gjorde fruktansvärt ont ): börja gråta och sen fick jag morfin så jag var helt borta i huvudet och allt så då kändes det inte, blev riktigt lugn då också. Dom tog en massa prover i tarmen på mig så nu får man vänta på svaren efter proverna >.< efter undersökningen mådde jag verkligen skit. helt gasig i magen för dom spruta in luft, och mådde riktgt illa :S kommer till höör, jo då spyr man >.< men var helt tom i magen så spydde bara galla. inge bra det men ja. nu mår man bättre! är inte lika yr och dåsig längre efter morfinet så mår bra, men är inte helt återställd >.< men jaja!

nu sitter jag och planerar inför lördag (y) hoppas allt blir perfa!

menmen får väl fortsätta med att planera :P

peace :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0