aldrig aldrig mer

aldrig aldrig mer vill jag uppleva denna dagen...


måste berätta lite om helgen först :) åkte ju upp till dalarna med bullen för att gå på barndop till min lillasyster :) det var riktigt trevligt! HELA helgen var riktigt trevlig, ångrar inte en sekund att jag åkte upp :) och tack som fan bullen för du följde med mig :) <3

idag är det inte min dag dirket. men har ju mina skäl till det, däremot är det bästa robins födelsedag :) 20 år och kommer nu äntligen in på systemet (y) Grattis till dig vännen <3

imorse 07.00 startade man sin härliga dag med att dricka laxeringsmedel >.< så jävla äckligt, spydde, mår illa nu, besöker toaletten konstant och har konstaterat att den har blivit min nya bästa vän (y) varit en snabbis i skolan för att få vara med på det sista skolfotot! var inte jätte skoj att sticka dit men det funka den lilla korta stunden. nu ligger jag i sängen är riktigt hungrig men får inte äta för måste vara helt tömd i magen för att dom ska kunna undersöka mig imorgon >.< BLÄÄÄH!

nej, nu ska jag kolla film lite och sova, skriver mer sen!

peace :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0