i gotta feeling

sjuuuukt nööööjd...


idag har man varit riktigt duktig och jobbat en massa (y) jobba först på Gina tricot, sen blev det direkt vidare till online! sålde en hel del! så man har ju tjänat en det idag :) det gillas verkligen. men det var roligast att jobba på Gina :) trivs sjukt bra där! och dom blev sjukt glada att jag kunde ställa upp och jobba idag, sen fick man en komplimang också eller jag tycker det :P Maria tyckte jag passa riktigt bra in bland dom och så :) det är alltid skoj att höra (y) imorgon får man sin lön (y) dock är det långt kvar tills nästa >.< men jaja!

sen när jag kom hem efter jobb så har jag inte gjort ngt vettigt! har ätit lite pizza :P sen kollat tv och så. har allmänt tråk, men ska snart sova för ska övningsköra och jobba imorgon (y)

måste berätta att när jag satt på bussen till Gina idag var det 2 tjejer som prata om riktigt vettiga saker. dom prata om killar och vilka typer dom föll för och massa sånt. kände igen mig på en hel del grejor dom prata om :P men det var verkligen kul att höra att det inte är jag som funderar och tycker och tänker som dom! :)

IMORGON BLIR DET ETAGE (y) ska blir sjukt skoj :) ska dit med min älskling och en massa andra! är det fler som är sugna är det bara till att hänga med :) ska ABSOLUT INTE vara nykter i alla fall :p känns som det var evigheter sen jag festa, men imorgon smäller det xP  ska bli den roligaste kvällen på länge! känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll också!

och innan Etage blir det att övningsköra och jobba! hoppas på att tiden går fort så kvällen kan komma :) ooowwie! FY FAN VAD PEPP JAG ÄR!

nej, nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp och med hela morgondagen :P

GODNATT ALLA :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0