like the angel

sista dagen på lovet...


nu är lovet snart över >.< vilket suger riktigt mycket! men ja, får gilla läget. igår jobba man på gina och efter det blev det myskväll med fiiiisen och madde :) <3 riktigt trevligt var det :) tack som fan för kvällen med er!

idag ska man jobba på gina igen och efter det hoppas jag på myyys :D kanske blir det det eller jag jag hoppas på det :D 

det är sjukt vad allt kan förändras snabbt :S förstår inte hur man kan bete sig så >.< har fan inte gjort dig ett skit, men visst vill du ha det såhär så är det ju upp till dig! säger bara en sak min bästa vän tar du fan inte ifrån mig, får då jävlar i det kommer det smälla! orkar inte alla saker du ljuger om och allt skitsnack du berättar om mig! snart ska det få ett slut... :)

ja, man har börjat med bantningen igen (y) nu är jag nära mitt mål :) ÄNTLIGEN!

nej, nu får jag fixa mig för jobbet.

skriver mer sen om dagen!

puuuusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0