if tomorrow never comes

nu får det snart vara nog...


jag klara en dag precis i skolan, sen blev jag dålig igen >.< va fan är detta? :S igår börja jag bli så hungrig ni vet så man nästan mår illa! vi får lunch i skolan, helt okej mat makaroner och köttbullar! det brukar alltid gå ner. men så fort jag åt mådde jag bara ännu mer illa :S kommer hem mår sjukt illa hela tiden och min mage är helt öm och det känns som den fortfarande är hungrig! sen börja mamma göra pannkakor för hanna ville ha det! och pannkakor är så sjuukt gott! försökte äta det men jag mådde så sjuuukt illa som om jag skulle kunna spy upp det. sen börja magen svullna och jag börja må ännu sämre mot kvällen, var tvungen att rapa hela tiden för jag inte skulle spy :O sen går jag upp till mamma och berättar hur dåligt jag mår och sånt! det hon kunde tänka sig att det var är förstoppning! men jag vet inte /:

så ja idag blev det ingen skola för jag har haft en riktigt hemsk natt :S försöker få i mig vatten och sånt men mår ännu sämre då >.< men har inte ätit ngt på hela dagen! kommer nog inte göra det i heller kommer nog bara vara vätska jag kör på! jag verkligen HATAR detta. det gör så jag missar sjukt mycket i skolan och det vill jag inte >.< jag saknar fan skolan nu! jag vill bara få vara frisk!

det är säkert många av er som tror att jag inte mår dåligt eller att det inte är sant allt med min mage eller att jag bara beklagar mig! men jag har fått riktigt mycket problem med magen på sista tiden och jag fejkar inte det eller något. det är sant alltihop. börjar tröttna på att jag har så mycket problem för jag vill bara vara frisk, kunna vara i skolan och sånt! men ja, vet inte alls vad jag ska göra för att få kunna vara frisk :S

har bestämt mig att imorgon SKA jag ta mig till skolan och jag ska försöka klara hela skoldagen! men får se, ska i alla fall dit! jag vill liksom inte missa mer i skolan nu!

ska kolla film nu, johan falk (y) blir att fortsätta ligga och dega i sängen och så!

puuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0