dreams

Love-love-love I want your love


var med min älskling (bullen) igår riktigt trevligt! laga mat och snacka skit :) sen kolla jag på hennes träning! bullen, hennes tränare och en bullen umgås med på träningen är på mig som fan om att jag ska börja träna med dom :S vet inte riktigt där! det var riiiiktigt länge sedan man spela innebandy :O men kanske värt ett försök! får se, hade varit rätt skoj ändå :P hade ni kunnat se mig spela innebandy igen? ;P

idag har man varit på sin praktik (y) saknat alla som fan ): skönt att vara tillbaka och vi har fått in en massa nya snygga kläder :D wiie! lääängtar tills lönen kommer (y) någon som vill shoppa med mig då? ;P idag har man inventerat och massa sånt! haft sjukt lite folk idag :S sen när man sitter på tåget hem somnar man :P tur man vakna i tid :P nu hemma har jag inte gjort så mycket. Min låtsaspappa går och jävlas med mig hela tiden om att jag är i tredje veckan >.< bara för min mage är uppsvullen för det är något fel på den! blääh! och mamma ger mig äckliga saker för att sätta igång tarmarna! gillas inte.

ååh, jag vill gadda mig nunununu NUUUUUUUUU! natha håller på och fixa med en tatuering jag vill göra :) så snart snart förhoppningsvis blir det av (y)

för någon dag sedan fick jag reda på att det bara är en myt att man får uringvägsinfektion för man sitter på kalla saker! det är inte alls så! man får det av oskyddat se och om killen sprutar i dig! för det samlas bakterier från spermierna, så alla brudar det är viktigt att gå och kissa efter man har haft sex!!! nu vet ni :P HAHA!

fy fan vad jag är trött idag :S blir nog en film nu sen sova! och tänka igenom över några saker. för jag är lika förvirrad som vanligtm men blir det av nya saker hela tiden :S

nej, nu säger jag puuuss och godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0