doooown

baby are you down down down...


idag var man ledig från skolan. men spela ingen roll för är ändå sjuk >.< men skönt att slippa missa något. men har bestämt mig för att gå till skolan imorgon ändå! idag har man bara sovit, kollat film, kollat kusin och kollat tv! rätt skönt, men det blir fan riktigt tråkigt i längden >.< vilket jag inte gillar! har även hjälpt lillebror med hans läs läxa, duktigt av mig tycker jag!

imorgon har man ungefär hela dagen planerad! vet inte om det blir lite ändringar, men tror nästan det! det blir i alla fall skolan (y) ska även ringa vårdcentralen för att få tid till att ta sprutan eftersom jag missa det igår i skolan. har bestämt mig nu också för att verkligen göra det! sen slutar man tidigare imorgon ju för lärarna ska på möte osv. så då ska jag dra till körskolan och plugga lite teori (y) sen blir det nog att jobba, men beror på lite hur jag mår och så! men ja så ser min dag ut imorgon i alla fall!

jag känner mig helt osäker på vilka som är mina vänner :S jag vet vissa som jag litar på helt och så men andra har jag verkligen börjat fundera över :O igår kände jag verkligen att jag ville ha någon att luta min axel på och bara få ut alla tårar, ilska, sorg ALLT! men nej, fick strunta i den axeln och klara mig själv. inte så jätte skoj men ja ibland har man inget val!

hoppas på en riktigt bra helg, men man vet ju aldrig! hoppas på lite myys i helgen också! men fan är så jävla förvirrad där också! jag hatar det! varför kan inte allt bara vara bra och man kan komma till ro. men det finns väl en anledning till att det aldrig blir så.

åååååh, jag är riktigt sugen att gadda mig nu! kan ju börja med något litet i alla fall och sen göra min dröm tatuering :) får se nästa månad hur mycket jag får ut i lön ch så! :) för då kanske det smäller, men är ju sådär bara 22 dagar kvar tills lönen kommer, men har i alla fall tid på mig att bestämma vad jag ska ha :)

nej, nu blir det att göra te och sen ut och röka (y) vet inte om anette är sugen på att komma och göra mig sällskap! ska höra med henne i alla fall :)

puuuusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0