a moment like this

fy fan vilken bra helg...


på fredagen blev det till att dra till jägers (y) blev förfest hemma hos mig innan också! och kvällen blev riktigt lyckad och helgalen :) det gillar vi! kan inte riktigt förklara allt som hände, men jag var i alla fall på topp :D haha! hoppas alla andra hade liks skoj :) och emma, det hade ju blivit svårt att komma hem till er för ni kom ju till jägers :P  trevligt att träffa dig jannice :) ses på imorgon (måndag i skolan :) ).

igår blev det städa efter förfesten oc sen hem till Glenns mormor för att fira han :) riktigt trevligt var det, dock hade jag sån jävla huvudvärk, men den försvann under kvällen :) efter glenn stack vi vidare till helge, dansa och allt och hade en sjukt trevlig helg :) micke och chrille kom dit! sjuuuukt länge sedan man träffa dom :O men det var skoj att träffa er :) blev inte till att sova förrens halv 5 för hade ett riktigt trevligt samtal :) tack som fan glenn och helge :D och tack som fan alla andra som gjorde min fredag och lördagkväll :) 

idag har jag inte gjort så mycket, tvättat och lite sånt! prövat en klänning som jag kanske ska ha på min bal, men är sjukt fundersam över den! men ja, sa iväg och testa andra! träffat jessica har vi gjort och snackat lite skit :) sovit lite också! sjuukt trött är jag :S inte så konstigt, somna vid 5 kanske och vakna vid 11 :S 

haha, micke  jag ska försöka sluta vara så depp :P

Ja, jag jenny har bestämt mig för att börja skärpa mig i skolan! fundera nästan ett tag på att hoppa av, MEN NEJ! fan jag ska ta mig i kragen och peppa mig genom skolan! ni som vill får gärna hjälpa mig med de, peppandet (a) det är ju snart bara ett halvår kvar! så jag ska inte hoppa av och jag ska ta min student :D:D:D

nej, nu ska jag upp och äta och sen kolla lite tv! sen blir det sängen för min del! bilder från förfesten och glenns 20 års fest kommer lite senare :)

puuuusss :*




(klänningen jag pröva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0