huvudvärk >-<






jobbade igår, kom i säng vid 11!
rätt drygt.
det var riktigt kul att jobba faktiskt (:
fick en sån riktigt härlig kund, var en gubbe då!
ooh, som jag skratta (:
han gav mig ett recept som jag bara MÅÅÅSTE testa xP
han var riktigt härlig och sån humor han hade (:
han gjorde min dag igår (:

vakndae upp med sån jävla huvudvärk >.<
blev att jag sket i skolan, men liksom bara en lektion så gjorde inte så mycket.
sov till 10.20, efter jag vaknat gick jag upp och gjorde scones till mig mamma och lillasyster!
helt perfekt frukost (:

efter stack vi och hämta lillebror och lämna han sen hemma.
sen stack jag och mamma till hässle för att prata med körskolan.
så nu har jag bokat tid till nästa vecka för att köra (:

ikväll blir det hörby (: TREVLIGT!

nu sitter jag hemma och tar det lugnt och tvättar lite (:

PUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0