helgen har varit sjuuukt brao (:

fredagen började bra med Bio (:

först stack jag och Bullen in till Lund och shoppade,
blev en ny plånbok och en ny adidas tröja (:
Bullen köpte ett par likadana byxor som mig, tihi ^^
sen kom hanna in och vi gick in i lite olika affärer för att fördriva tiden tills Sandra kom!
när hon väl kom blev det McDonkan (:
muuumsigt och fettigt xD

efter det blev det bio med dom (:
kollade på män som hatar kvinnor, riktigt brao (:
sen hem till bullen och myysa vidare,
Rimi, Danne och Melin kom och hälsa på oss då (:

sen blev det att sova!




Lördagen blev det målning i Bullens stuga (:
Jag, Nathalie och Bullen målade.
sjuuukt fiiint!

sen blev det Fotbolls kollning och supe hemma hos Fredde och Micke (:
sjuuukt skoj (:
inte träffat dom på länge så det var massa trevligt.
blev badning också, och jag blev i kastad ):
det var Johan, Adam, Jag, Bullen, Lizette, Hanna, Micke, Fredde, Chrille, Jens och Sebastian som tillbringa vår kväll tillsammans med massa skratt och allt (:

sen blev det hem och sova (:




Söndagen blev det att jobba, men mådde inte så bra så stack hem igen.
blev chill HELA söndagen (:
sjukt skönt, behövdes!



Måndag idag då ja, och dags för skola!
men blev ingen skola för mig, har knappt kunnat andas inatt och så /:
så det blev att stanna hemma!
sov till halv 3 riktigt sköööönt.

latat oss hela dagen typ tills nu när vi fixa med kläderna i sovrummet (:
sjuuukt duktigt gjort av oss (:
handlat hem mat och så också.

och imorgon blir det skola för min del (:

puuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0