fredag/lördag (: <3

igår stack man till hässle efter skolan för att övningsköra.
jag var sjukt nervös eftersom det var första gången med dom på körskolan /:
men det gick rätt bra (:
på vägen till körskolan blev man förföljd :S
sjukt rädd var jag /:
Bad Emma ringa mig så det gjorde hon (:

efter jag varit och kört, stack jag till Lund och handla mina efterlängtade jeans (:
blev 2 par trosor också (:

tihi,

kommer hem packar snabbt och drar hem till Emma sen (:
vi fixar och lite sånt, sen kommer Bullen, Sandra, Lövet och Ande (:
då stack vi till skjulet där vi skulle grilla och ha mys (:
sjukt skoj och mysigt hade vi det (:
och våra planer måste fullföljas xD
sen vid typ 21.30 stack vi hem till Emma och kolla film (:
sen blev det duschen xP
och sen sova (:

Imorse ringde mamma vid 9 och väckte mig :S
då ville hon att jag skulle följa med henne till Center syd och shoppa så det gjorde jag (:
blev ett par nya platta pumps som är rosa (: SJUUUKT SNYGGA (:
sen blev det en ny bikini också (:

nu är man hemma och ska snart passa små syskonen för mamma och patrik ska ut och bowla och supa med vänner!
så min bullski kommer hit och kanske några till (:
vi ska ha massa myyys (:

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0