FLIIITIG ;*

Ja nu har man jobb så har lite svårt för att hinna med här och skriva /:
men jaja.

jobbet går brao! och där är massa trevligt folk (; det gillas som fan.
lön nästa fredag och det gillas ännu bättre (:

skola idag då rätt tråkigt. börja dagen med att skriva en jävla uppsats, hatar det!
igår tog jag mig ledigt från skolan.
slappa på emmas skola, träffa robin där och blev en massa skratt (:
stack till mammas jobb sen, snacka med henne. inte träffat henne eller dom andra där hemma sen i söndags ):
så helgen blir nog lugn för mig vara hemma och mysa med familjen.
trevligt trevligt!

jobba på söndag också.
massa massa pengar (;

nu ska jag dra och göra något vettigt denna dagen i skolan :P

PUUSS!


Kommentarer
Postat av: simone

Fin blogg :D ;)

2009-03-13 @ 14:07:51
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: jannice

hahh, där har vi det.

jenny skolkade visst xD

2009-03-13 @ 15:01:16
URL: http://jannicekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0