vilken fredag!

jävla pisse väder >.<
fördärvar hela dagen!
är inte pepp för 5 öre på ngt!
hostar konstant hela tiden >.<

får nog följa markus råd och kolla upp det.
men har inte riktigt orken för det /:

känns som jag har fått feber nu också );
riktigt jävla bull!

än så länge har jag startat mitt lov med att sova,
dega, kolla film och sånt!
har kollat på dirty dancing 2 äntligen!
den var rätt bra :)

har blivit bjuden på fest ikväll,
men jag är inte alls sugen /;
det blir en RIIIKTIGT lugn kväll!

hem och sova inatt!
frågan är ska man hänga med mamma och moster till ullared fast man inte har råd till det?
jag är rätt sugen på det för att göra ngt med mamma!
men frågan är om jag kommer komma upp så tidigt /:

snyggingen min har ääääntligen kommit hem nu :)
saknat henne som fan :*

faaan, att jag är på så dåligt humör,
detta är verkligen inte jag!
men ja, blir väl på bra humör snart igen!
HOPPAS JAG!

puuuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0