torsdag



idag har man varit i skolan i en timme typ för att ha avslutning på matten!
blev en massa kladdkakemuffins ätande och saft drickande :)
MUUUUMS :*

sen blev det jeopordy spelande!
jag och Saga kom 2a :P
sen blev det tåget hem :)

kommer och hundarna blev överlyckliga av att se mig :)
kort efter kom Emma :)
satt här till Sandra kom, för sen fick vi sticka till tåget för att jobba!
sandra stanna kvar för att passa hundarna :)

det gick helt ok på jobbet!

men det bästa var när jag kom hem :)
hundarna springer rusande mot mig och är överlyckliga för att se mig!
hur bra känns inte det!
då är man uppskattad :)

nu äntligen får jag prata med markus på skype igen :)
får dock inte se han );
men får höra hans röst i alla fall!
du får mig att känna mig så betydelsefull!
tiden går riktigt fort när jag pratar med dig!

sandra är ju inte alls social nu, ligger och snarkar och sover till maaax!
men fanny och Ghandi vaknar till emellanåt och ger mig en massa pussar :)

snartsnartsnart åker man till värmen!
ska bli riktigt härligt :)

imorgon får man äntligen sommarlov!
sköönt som fan.
berättar mer om dagen imorgon!

idag ångra jag mig och bestämde mig för att stanna kvar på online :)
trivs bra där så!

stugan är på gång!
det enda är att vi letar efter en inneboende,
någon som är sugen kanske?
Robin verkar rätt sugen i alla fall!
så imorgon ska vi prata om planerna och så!
sen bestämma vilka färger vi ska ha eftersom den ska renoveras om helt och hållet :)

imorgon kommer älskligen min hem :)
dock vid 21 eller så på kvällen!
men hon kommer i alla fall :)
saknar dig en massa!

ska verkligen skärpa mig och uppdatera här!

det är kanske dags att man ska sova nu!
är inte alls trött men kanske ska sova så jag kommer upp imorgon :P

puuuuusss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0