Midsommar!

fick sova ut idag!
RIKTIGT JÄVLA SKÖNT!

det sög dock att det regna som fan >.<
men vad kommer efter regn?
jo SOLSKEN :D

då stack jag hem till sandra :)
gjorde min midsommarkrans och klädde midsommarstången!

sen fixa vi maten och satte igång och äta!
efter maten var det dags för jordgubbarna, glassen och kladdkakan!
MUUUUMS säger jag bara! :P
vi hade riktigt myys.
det blev rätt lugnt, men det var riktigt skönt!
för var inte alls sugen på att festa till det ordentligt!

TACK SOM FAN FÖR KVÄLLEN ALLA :D

nu är jag hemma igen, tar det lungt och så!
rätt skönt faktiskt!

jag är nöjd med min midsommar,
det hade ju dock kunnat regna mindre!
så hade man kanske kunnat vara lite mer pepp!
men jag ska inte klaga för det var bra ändå!

hoppas alla hade en lika trevlig midsommar som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0