jobbat!

idag kunde man sova rätt så länge!
fick ett sånt sjukt underbart sms inatt.
fast läste det imorse när jag vakna :)
helt jävla underbart sms till att vakna att läsa!

det gick helt ok på jobbet idag!
tjäna dock inte så mycket som jag ville men får duga!

kom hem och middagen var färdig direkt när jag kom :)
sjuuukt härligt!
blev grillat kött med pommes och massa sallad och fetaost :D
riktigt gott!

nu sitter man och ska hjälpa mamsen med gpsen för dom åker till Gotland imorgonbitti );
vilket kommer betyda att jag kommer bli helt ensam );
suger hårt!

igår kväll fick man reda på att sin kusin från Dalarna var nere i Skåne :D
snacka om att bli GLAD!
hoppas hon kommer och hälsar på mig :D
hade varit skoj och fira midsommar med henne!
så får se hur det blir!

just nu har jag ingen aning om vad som händer på midsommar för min del :S
inte bra alls!
har ingen ork för att planera iheller!
det händer för mycket för att göra det!

jag kommer tråka sönder här hemma när mamma och dom är borta );
någon som vet något skoj som händer är det bara till att höra av sig :)

snart åker man, bara 6 dagar kvar nu :)
WIIIE!

puuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0