Ett bättre slut på en dag för man leta efter!

WIIIIE!

min fredag kan ju inte sluta bättre än vad den gjort nu innan man ska sova!
har fått markus nu ikväll på skype innan jag skulle sova :)
kunde ju inte få ett bättre avslut på denna dag!
det enda jag saknade är att se han!

men att få höra hans röst får mig att bli så glad!
så nu somnar inte jag med att vara på dåligt humör,
utan på väldigt bra humör!
sjuuukt sköönt!

tack som fan Markus :) <3

Och lilla jag har ändrat mig om morgondagen!
mamma fråga mig i början av veckan om jag skulle följa med till ullared,
men då palla jag inte!
men nu har jag ändrat mig och vill följa med dit och umgås med kusin, mamma och moster!
 dom åker ju trots allt snart till Gotland!
så jag blir själv hemme en hel vecka ungefär );
kommer sakna dom en massa att inte få träffa dom innan jag åker ):
menmen,

gaaah! Jenny är kääär och gaaalen!
går fan inte att vara något annat!
Markus allt du säger till mig värmen sjuuukt mycket och det betyder en massa också för mig!
för mig är du helt underbar!
vill inget annat än att det ska bli du och jag!
det är min största önskan!

nej, nu får jag ta mig i kragen och sova så jag kommer upp imorgon :)

puuuuusss och goooodnaaatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0