duktig!

idag har man jobbat!
gick sådär /:

sen blev det in om ica för att handla hårfärg och majs på vägen hem!
hem och lämna grejorna och sen ner på möte i hallen.
nu börjar resan närma sig och allt är nästan fixat (:
flyget går 16.00 från kastrup,
men vi åker 11.56 med tåget från höör till danmark :)
JAG LÄÄÄNGTAR !

kom hem efter mötet, satte i färgen och börja träna på crosstrainern!
sprang på den en halvtimme! känner mig rätt duktig!
sen blev det lite sallad och fetaost till mat!

snart ska jag tvätta av färgen ur håret!
sen blir det att städa och tvätta lite till.

massa att göra nu innan jag åker /:

gör en uppdatering lite senare kanske :)

jag saknar din närhet /:

puuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0