dåligt!

nu har jag avrit dålig på att skriva här igen!
men det blir det ändring på (:
har fått mer tid över nu!
riiiiktigt sköönt!
på fredag slutar man skolan.
ska bli så jävla sköönt men sommarlov!

snart ska man in till nova och prata om praktikplatsen :)
sen blir det att handla till bakningen!
ska baka kladdkakemuffins till klassen, önskemål från matteläraren xD
sen blir det att packa lite saker och sen dra till hundarna!

ska passa bullens och deras hundar tills på fredag för dom ska åka till karlstad på student :P
så jag har fått äran att passa hundarna :)
kommer bli lite ensamt men jaja!
har hundarna som sällskap :)

ååh, jag har fått en favorit låt skin med Ras Cricket!
sååå jävla bra!
kan snart texten natha :P
HAHA!



Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
[Jag säger] Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.

Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.
Du är speciell, för mig helt underbar.
Jag står kvar, to my insperation and my shining star.
To my insperation and my shining star.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0