ÄNTLIGEN!

idag vakna man upp till ett underbart sms :D
det stod: ditt pass är färdigt!
det första jag gjorde var att skrika av glädje, ringa Emma och mamma :P

sen fick jag fixa till mig snabbt och sticka till tåget!
i Eslöv hoppa Hanna på :)
sen in och möta upp Emma och dra till jobbet!
ska väl inte klaga på hur det gick, men hade ju kunnat gå så betydligt mycke bättre!

efter jobbet blev det in till stan och kolla efter lite grejor som behövs till spanien!
det blev en strandväska och flippflopp och ett nytt linne :)
sen satte sig jag och Hanna mede vars en glass på torget!
sjuukt myys i stekande sol :)

efter ett tag så fick vi besök av en man som satte sig bredvid mig och börja prata som fan!
så hosta jag till, så han bara sluta hosta du har inte tbc! HAHA, jag dog då :P
sen berätta han om var han bodde och allt hur han såg ut när han var yngre och så vidare :P
sen innan han skulle gå, så han bara du och peta på mig,
du har fan gråare hår än vad jag har xD dog ännu en gång då av asgarv xD
sen gick han :P
HAHA!
såå sjuk snubbe :P

sen blev det tåget hem!

satte igång med att träna på crosstrainern i en halvtimme och sen laga till majsen på grillen!

efter ett tag så ringde det på dörren, då var det anette som stod där :)
hon kom in och vi snackade en massa, sen gick vi ut, tände ljus, lagade te och tog ut choklad och satt och rökte!
sjuuukt myys :)
blev en massa snackande till max :)
gaaah, du står mig sjukt nära och försvinn aldrig!
älskar att prata en massa med dig!
vi kan verkligen prata om ALLT!
jag har tur som fick växa upp med dig sen vaggan :)

nu gör jag inte så mycket!
sitter och hänger framför datorn och kollar tv samtidit!
sitter även och prata med Markus på skype!
fick offra och berätta min överraskning till honom /:
jaja, får väl komma på ngt annat i stället!

snart får man väl gå och lägga sig för måste upp tidigt imorgon och hämta passet och växla pengar :D
NU ÄR DET NÄRA, RIKTIGT NÄRA :)

puuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0