skin!

igår blev det ju hörby med mammsen!
sen stanna jag kvar med sabbe,
sen blev det offside med sabbe, robin, sigge och tom :)
har alltid så jävla skoj med er grabbar :D
det är sjukt!




idag blev det inte jobb!
har kännt mig helt konstig efter jag kom hem efter spanien :S
vet inte vad det är, men sover jätte dåligt också /:
vill bli av med det i alla fall!

istället för jobb idag blev det malmö med Emma, Natha och Zeppo :)
blev lite steek på stranden i 2 timmar, sen blev det hem till nathas mamma!
så har varit i malmö hela dagen och haft massa fint väder :)

gaah, längtan är stor nu efter lördag!
ge mig LÖRDAG NU :)
det ska bli massa skoj!

har inte så mycket mer att berätta om idag!

Ras Cricket - skin <3

puuuuuusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0