magkatarr nästa >.<

känner att jag kommer spendera en hel del framför datorn nu!

har pratat med läkare idag, och jag har fått magkatarr >.<
ska äta var tredje timme, ta medicin, inte stressa, dricka laktosfria grejer och så!
och har det inte blivit bättre efter en vecka ska jag höra av mig igen!

blääh, detta suger hårt!
för nu blir det förmodligen en lugn helg för min del >.<

mamma och dom har stuckit nu också, vart vet jag inte men jag är i alla fall ensam hemma,
och det är riktigt tråkigt ):

saknar min älskling också! ):

just nu gör jag inte så mycket,
funderar på vad jag kan göra idag!

äh, skriver mer sen om vad som händer och sker!

puuusss :*



inlove <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0