...

igår var det en riktigt härlig dag och sjuukt myys!
Vakna upp sidan om Rodde,
var med han!
bullen kom och hämta oss,
stack till ica för vi skulle handla till tacosen som vi bestämt oss för att äta :)
träffade Freeeeeedde :D
lämnade Rodde på stationen!
stack till apoteket, hämta min medicin!
hem till bullen och där fanns ande och melin :)
fixa tacosen och åt med anna och åke :)
sen under kvällens gång kom axel och erik en runda,
danne, eddie, lövet och sten kom också :)

vi spelade kort, spela kubb, körde runder lite!
sen kom även min Älskling :D

blev att jag och bullen körde till hörby och lämna nathalie och Nikita!
sen tillbaka till stugan och kolla film med älskling som stannade kvar!

SÄNGEN NÄSTA!



idag stack bullen till liseberg med sin syster :)
men jag och älskling sov vidare!
sen vakna man upp till en riktigt myysig pojk!
så låg i sängen och hade myspys!
sen kom sandra en runda!

och nu sitter jag här helt själv för jag är hund vakt och älskling har stuckit hem och sandra skulle till stugan! ):
lite smått tråkigt måste jag säga!
blääh.

tycker sjukt mycket om min Rodrigo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0