sitter i skolan!

just nu sitter man i skolan!
rikitgt tråkigt.
ska gå vid 15 för jag ska till hässle på terori lektion inför körkortet.
ska sitta där till 17.30 >.<
1:orna har varit här så vi har haft massa godis och sånt.
illailla, men jag har hållt mig (:
har inte rört ngt och det är mycket bra!
starkt jobbat av mig tycker jag.

ja, nu har man ju fått ett minne från dagen igår såg jag imorse xP
lite illa, men det försvinner väl snart (:

HAHA!

när man kommer hem sen får man äta snabbt och sen sticka ner på träningen.
ska bli skoj!

snart fredag snart fredag! (:
fredag kommer bli mycket bra!

längtar tills jag kommer hem till min säng och får sova!


pusss ;* <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0