nu är tråk söndagen tillbaka.

min söndag börja med att alarmet på mobilen ringde vid 10.
upp och fixa mig för att sticka ner till hallen och kolla när laget spela mot lågan! (:
det blev vinst! (:

sen blev det att gå till mammas jobb för att hämta upp Lollo.
sen gick vi ner till hallen igen och kolla på herrarna.
även där blev det vinst (:

stack hem kolla på sverige - ungern!
blev förlust för sverige ):
inte bra inte bra!

med andra ord har bara min dag handlat om handboll idag, men det gillas (:

just nu sitter jag nere på mitt rum och bara tänker och en massa sånt,
det behövs ibland!

kolla king kong inatt, den är så braaaaa!

nu har man fått reda att vi har match på fredag /:
men inte säkert jag ska spela ändå så!

2 dagar kvar bara (: iiih!
imorgon är det skola och då blir det massa fru (:
läääääääääängtar, saknar dig ):

puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0