jag vill bli frisk!

ställde klockan idag tio i 8 för att ringa och sjukanmäla mig,
men då råka jag ringa till skinner i stället :P
tur jag hann märka det i nått så när tid.
han vakna inte i heller som tur var.
sen ringde jag rätt nummer och sjukanmälde mig.
anledningen, jätte förskyld, feber och illamående.

somna snabbt om sen (:
men vakna igen för en stund sen,
jag somnar, vaknar, somnar och så håller det på så.
pregar i mig alvedon var fjärde timme.
inte så bra, men det känns bättre för mig.

gaaah, jag vill bara bli frisk.
jag har betsämt mig för att jag ska till skolan imorgon.
har bara en lektion så.
sen blir det lund med fru, köpa presenter till hampus och magnus (:
lite annan shopping blir det också.
vill att jag ska vara tillräckligt bra imorgon för att kunna sticka på tingvalla.
men jag menar har man sprit i kroppen mår man alltid bra xP

lördag är ett måste i alla fall (:

hoppas bara denna helgen blir hur bra som helst med fru även fast jag inte är helt hundra.

om någon kan trolla mig frisk så får den gärna göra det, för jag hatar att vara sjuk >.<

saknar fru dock!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0