irriterad dag!

fredag idag då ja, orka inte sticka till skolan så sjukanmälde mig.
bestämde mig sedan för att hälsa på Emmas skola lite.
så följde med henne till skolan (:
rätt skoj faktiskt! hehe.

gaaah, jag blir så irriterad på folk som snackar så mycket skit.
varför inte stå för det man säger?
jag blir så trött på det.
spelar ingen roll så kommer det ut på något sätt.
lika bra att vara ärlig direkt i stället för att låtsas som man är oskyldig!
sluta upp med det i alla fall mot mig, får alltid reda på sanningen till slut.

efter Emmas skola hjälpte jag lina med att rensa ut skit.
rätt skoj tyckte jag xP
fick ju leka värsta nija grejen!
HAHA xD

blev inget hörby alls för mig idag nä!
men det blir förmodligen hörby imorgon kväll/natt och morgon.
kan bli rätt intressant!
ska vara med Viktor.

så blir att ta det lugnt denna helgen med och det gillar vi (:
rätt skönt faktiskt!

saknar min fru redan dock ):
men det är snart måndag igen så jag får träffa henne (:
det gillar jag!

gaah, min födelsedag börjar närma sig nu (:
bara 11 dagar kvar (:
sweet 18!

puuussss!

Kommentarer
Postat av: fru

vem snackar skit om min fru? :(

2009-01-19 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0