3 dagar!

ja, nu har det gått 3 dagar sen jag och fru gjorde vårt avtal!
än så länge har det gått bra.
har inte ätit något godis (:
inte druckit läsk
jag har inte fört något förutom mat då och varm choklad.
men det var bara för det var så kallt igår ):
annars har det gått jätte bra (:
har druckit vatten eller mjölk till middagen och sånt!
det känns bra.

idag har man varit på tippen med Lina, kastat skit!
RIIIIIKTIGT KALLT ):

sen har man bara suttit och pluggat teori till körkortet (:
duktigt av mig.

ikväll ska man kanske till hörby, beror på om viktor pallar hämta mig /:
om han gör det så blir det att sova hos viktor inatt!
trevligt trevligt att umgås med han (:

jag känner att jag har varit kanske lat annars idag.
typ vilat hela tiden, sköntskönt (:
funderar på att ut och springa imorgon kanske eller något sånt.
får se, det är ju kalas imorgon också!

jaja, får se var jag hamnar ikväll!
kanske Viktor eller Sandra (:
båda lär bli skoj med!

pusss på det ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0