träning snart (:

idag var jag riktigt nära att missa tåget /:
men var för att jag kom på att min cykel stod på stationen.
rätt illa!
så fick snabba mig som fan till tåget och jag var riktigt nära att missa det :S

kom i tid till skolan i alla fall :P
sen gick jag och Jenny och bredde mackor och sen sto vi i konditoriet halva dan.
rätt chill (:

sen blev det grappa vid 3!
säger bara MUUUUUUUUMS (:

nu är man hemma och ska snart byta om och så för ska träna (:
det ska bli skoj (:
snaaaaart är det helg vilket jag gillar (:

iiih,

en sak kan jag inte förstå hur man kan lura ngn så :O
hur kan man göra det du gjorde överhuvudtaget? :S

hallå? var finns hjärnan liksom? :S

gaaah!
blir irriterad på sånt!

puuuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem lurade?

är det det jag sa?

eller något annat?

2009-02-04 @ 19:43:06
Postat av: Emma Widell

uh, vem har lurats :o? <3

2009-02-06 @ 10:18:41
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0