snart lov (:

igår var det massa drygt i skolan,
ville bara hem!
hade massa ont igår så det var ingen hitt att vara där ):

kom hem, sov lite!
sen blev det ner till hallen för att gå på spelar och föräldra möte!
det blir resa till barcelona i sommar (:
det gillas skarpt!
men efter ett tag på mötet förändrades hela stämningen ):

till nästa säsong vet jag inte var, eller om jag spelar handboll /:
vill fortsätta spela, men har förmodligen ingen tränare ):
det var inte roligt att höra!

idag var skolan lite roligare.
hem efter skolan fick jag sällskap av min bääästaste victor (:
massa prat blev det!


jag tycker det är riktigt hemskt det som har hänt mattias persson!
men du kämpar på och jag hoppas att du blir helt återställd!

nu ska jag kolla l word (:

puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0