looooov! (:

nu har mitt lov äntligen börjat (:
det känns riktigt bra.
jag gillar det.

men dock vet jag inte vad som kommer hittas på under lovet!
blir väl som det blir (:

i vilket fall måste jag berätta att jag var riktigt nära johan glans xP
har aldrig sett han innan eller ngt.
rätt skoj faktiskt.
han åkte samma tåg också :P
kristoffer var helnöjd med att ha sett han! haha.

ikväll blir det kanske hörby och kolla film? och sova?
vem vet.
inte jag!
jag vet inte vart min färd går idag.
återstår och se.
ska dock vara duktig och försöka städa rummet (:
mina kläder ligger slängda lite överallt :P
mamma gillar inte det. men jag bryr mig inte.

oooh, lov det är riktigt skönt!
en veckas vila från skolan, bara såå sköönt ju (:


puuss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0