jag orkar inte!

ooh, jag blir alltid lika glad när folk går och pratar om mig och jag får höra en massa rykten om mig >.<
jag orkar inte det.
jag blir så trött på det.
bara för man gör ngt på en fest för det är en lek så är det värsta grejen man ska gå ut och sprida!
jag orkar inte att folk har sånt beteende.
ni har väl fan ett eget liv, prata om det i stället.
prata om vad ni gör i stället.

nu frågar alla mig hela tiden om jag är stripparn.
det var en lek, fylla och ett skämt.
vafan! det är precis som att se en brud på sommaren i bikini.
jag hade bh och trosor på mig!
vi körde sanning eller konka.
orka bry sig mer om det!
NEJ, det gör man inte.
skulle inte förvåna mig om typ 1 tredjedel av skolan vet det.
det är ju en så stor grej.

jag vet i alla fall, vem man kan lita på nu och vem man inte kan lita på längre.
jag håller mig till mina äkta vänner.
alla har fått mig att framstå ungefär som en hora och billig slampa.
sån är jag inte, det är helt fel.
jag känner mig bäst själv.

och i fortsättningen kommer jag bara göra såna lekar med mina riktiga vänner för dom tar det i alla fall på skoj, och sprider inte runt det till andra.
folk tänker inte på att det kanske inte är kul om man sprider såna grejor.
men det skiter dom väl i så länge det inte handlar om dom själva så!

innan tog jag det som ett skämt att alla höll på om det.
men nu, nä!
det har blivit för mycket....

Kommentarer
Postat av: Emma Widell

amen, hjärtat då.

vilka är fittorna som går och sprider sånt bajs?

det skulle jag bra gärna vilja veta >.< fy för fan..

<3

2009-02-21 @ 13:05:11
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0