helgen är nära nu (:

igår tränade jag efter skolan.
gick sådär, ska börja extra träna utanför dom vanliga träningarna nästa vecka hade jag tänkt!
efter träningen blev det en massa prat med elin på vårt ställe där vi alltid pratar (:
det är så jävla skönt att prata ut med dig!
kan verkligen lita på dig och allt (:
tack som fan!
det betyder så satans mycket! <3

idag var skolan helt mega seg!
stack efter matten, palla inte mer skola!

sjukanmälde mig och följde med Jannice som sällskap till lund för hin skulle shoppa lite.
jag skulle då inte köpa något, men så blev det ändå.
blev en halsduk och en tunika (:
jag gilla det.
Elin gjorde oss sällskap också, det var en massa trevligt (:
sen blev det stehag efteråt och sen hem!

när jag kom hem ville mamma att jag skulle slinga hennes hår så det var bara att sätta igång xP

nu sitter jag och funderar på om jag ska ta tag i och plugga till provet /:
sista provet i morgon denna veckan.

fick tillbaka provet vi gjorde senast med övningsföretaget igår,
jag trodde jag skulle få fett IG, men så blev det inte, fick VG+ och var bäst i klassen!
STOLT!

gaah, fan vad jag tänker.
vet inte riktigt var jag har dig längre :S
du är min närmaste kusin, och ja!
har kännt att jag kan komma till dig om det är något och allt, men nu vet jag inte längre :S
vi har haft så skoj, men det känns konstigt nu /:
vet inte varför, kanske bara är jag som tycker så.
men undrar vad jag gjort för fel /:

åååh, jag bara längtar till helgen!
blir jägers för mig till 99 % säkerhet (:
rätt skoj!
ska bli riktigt skoj!
men lördag blir helgens höjdpnukt (:
iiiiiiiih, känner att det blir en toppen helg!

puuuus!

Kommentarer
Postat av: Emma Widell

Vi kommer att ha så roligt! :D <3

2009-02-06 @ 10:24:04
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0