blööh!

Fy på mig, nu har jag varit dålig på att skriva ):
jag får ändra på det.

något jag måste få berätta att nu äntligen har jag fått min piercing (:
efterlängtad JA!

tummen mår väl helt ok, de är bara 5 veckor kvar sen ska jag in igen på undersökning.
jag fattar inte hur jag lyckas /:
jag är skadad hela tiden >.<
stör mig som fan på det!
så nu är det bara konditionsträning som gäller för mig!

hemma är inget bra, allt är skit och jag vill bara därifrån!
så har börjat leta lägenhet eller något sätt att komma hemmifrån!
MÅSTE HITTA NÅGON LÖSNING!

ikväll ska man kolla på laget när dom spelar match!
och just nu sitter man i skolan och tråkar som fan!
ska hem och städa tvätta och massa sånt.
väntar på att vår lärare ska bjuda på tårta (:
håhå.
muuuumms säger jag bara (:

helgen vet jag inte vad som händer, vet bara att jag kanske ska vara med fidde!
och på fredag ska jag fylla på min mobil (:
det längtar väl alla på.

puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0