åååh, kan man ha så mycket otur som jag ):

skolan var rätt död igår!
säger inte så mycket mer om den.

kom hem efter skolan,
då sov jag lite,
satt vid datorn lite.

sen blev det dags för träning (:
först var vio ute och sprang,
sen träning inne.
tror jag typ var med på träningen i en kvart.
vi körde passningar på 3 led som man bytar platser sen.
så skulle sofie passa mig men den kom helt jätte lågt och fel så jag skulle ta den och tummen bara vrider sig konstigt.
men jag biter ihopa och ska fortsätta, men det går inte.
går och spolar tummen i kallt vatten och ser att den bara växer /:
så jag går till marie hon känner och trycker på den.
vilket gör SKIT ONT! hon bara du kan ju lägga ner träningen för idag!
och har du lika ont och så imorgon så åk in med den.

ringde till mamma så hon kom och hämta mig.
så mamma bara vi åker in till akuten i lund för jag har inte tid imorgon.
vid 9 eller ngt var vi i lund!
först fick vi sitta en timme och vänta på att jag skulle röntgas sen fick vi vänta till 5 i 2 innan vi fick prata med ngn läkare.
så han sa: den är inte bruten men det är ngt eftersom den är så svullen.
så han tryckte och kände och jag trodde jag skulle slå han så onte det gjorde.
han bara det kan ha ngt med ledbanden och göra, så vi gipsar tummen och lägger så det blir en skena på armen.
så får du komma tillbaka om 10 dagar så får vi känna på det.
du kan behöva operera tummen också.
jag kände bara JIPPI!
om jag ska opereras så är väntetiden 6 till 8 veckor :S
och under tiden då kan jag kanske behöva gå med gips ):

ingen bra dag!
stanna hemma från skolan idag för vi kom hem så sent och för smärtan jag har!
sen har jag kommit underfund med hur beroende man är av alla sina kroppsdelar /:
känner mig som barn på nytt som nästan inte kan göra ngt själv ):

har bara sovit idag och knarkat alvedon (:
rätt skönt!
imorgon blir det skola i think!

puuuss!

Kommentarer
Postat av: Marcus

hallå jenny :D, skicka ett meddelande till mitt mobilnr så skickar ja tillbax lösenordet till min blogg :P har inte ditt nr inlagt nu så kan inte skicka :P

Men hade gött så länge :D

PUSS

2009-02-10 @ 22:13:54
URL: http://universalcars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0