you make me smile

the way you make me feel...



WIIIHOOO, ÄNTLIGEN är lovet här :) sjukt skönt ska det bli! dock blir det inte så mycket till vila för blir massa pluggande och jobbande! men aja, det får gå! slipper skolan i tre veckor i alla fall :)

har bott hemma hos Bullen i 2 dagar riktigt skönt har det varit och umgås med henne! du är den bästa vän man kan ha, i love you <3

igår var det ju julavslutning och hade dansuppvisning i aulan för alla, var sjukt nervös men det var riktigt skoj :) efter det stack man och fixa present till mamma, och victor var jätte snäll och höll mig sällskap, men var mindre snällt av han att kasta snö på mig >.< sen hem till bullen och snacka en massa med anna och åke och gjorde några ärender med anna :) riktigt trevligt var det. sen bar det av hem för att fira mamma med halva släkten! sen blev det ut och gå en runda och kolla film och hade underbart sällskap :)

idag fick man sovmorgon rätt skönt men har knappt kunnat andas för är sjuuukt förskyld >.< riktigt jobbigt är det ): håller på och fixar lite hemma med tvätt och så, snart kommer väl sandra och sen ska vi ner till hallen för att kolla herrarnas match i innebandy (y) bullen och joel kommer kanske också ner och håller oss sällskap :)
hoppas på en riktigt myskväll idag också :)

och jag bara gillar att snön har kommit, sjuuukt mys!

nej, nu ska jag fixa mig lite!

puuuusss :*



Kommentarer
Postat av: Louise

Tjoo Kolla gärna in min blogg=) Vad tycks?

2009-12-28 @ 15:39:05
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Se nu till att ta lite ledigt oxå från studier och jobb under lovet.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-29 @ 13:38:21
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: simone

Fin blogg Jenny! ^^



Kram ;)

2010-01-02 @ 18:21:04
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Louise



Nytt år, Ny header, ny design - Kolla gärna in och säg vad du tycker vid klockan 20.00 då allt uppdateras=)=)



Lägg gärna till mig via Blogglovin:)

2010-01-02 @ 19:13:44
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0