one way or another

what i like about you...


oj, nu var det längesedan man skrev här /: skärpning Jenny! så nu får jag väl berätta lite om vad som hänt :) i helgen blev det utgång i hässle på qbar för att fira micke och fredde som fyllde 20 :) grattis till er båda! sen hände inte så mycket mer den helgen. men det var en trevlig helg eller jo var ju i ullared med mamma, kusin och moster! riktigt myys att umgås med mamma :) länge sedan vi hade sådan egentid /:

MÅSTE ju bara berätta att jag börjat spela innebandy (y) sjukt skoj äre! har tränat 3 ggr och utvecklas som fan hela tiden :) trivs som fan och allt :) så blir till att fortsätta, har massa träning framför mig och jag har bestämt att jag ska bli bra i det :) men som sagt har en bit kvar och kämpar som fan! får lite special träning lite då och då :P

idag har det varit praktik :) lika skoj som vanligt! dessutom har vi gått in i den sista månaden detta året, alltså december (y) det gillas, är ju bara 21 dagar kvar till julafton :) och det händer en massa annat denna månaden också som gillas till max och jag SKA klara det!

vad som händer denna helgen har jag ingen aning om :O imorgon är det ju fredag :O men känns som det blir en lugn helg :) förresten så färga man håret igår också (y)

nej, nu ska jag göra mig i ordning för sägen! är riktigt trött >.< gick upp kl 6.00 för att övningsköra på körskolan 7.40, sem direkt till praktiken och jobba 8 timmar (y) duktigt av mig tycker jag :D

GODNATT :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0