wiiihoo!

har tillbringat 8 timmar på akuten i lund idag >.<
riktigt dryyygt!

var först på gyn, där var allting perfekt!
sen blev det vidare till akut kirurgen igen.
blev röntgad och tog prover!
på röntgen såg dom att det är ngt som inte stämmer!
ÄNTLIGEN.
så om några veckor får jag kallelse tillbaka,
då ska dom ge mig laxeringsmedel och sen ska dom köra upp en lång slang med kamera genom ändtarmen (y)
så ska dom kolla det stället där det inte såg bra ut!

så snart får man förhoppnigsvis reda på varför jag har haft ont i magen hela tiden :)


sen har man inte gjort så mycket mer idag mer än att passat mina syskon imorse.

nej, nu ska jag kolla färdigt på beck :)

sen blir det nog sängen!

puuuuss och godnatt :*






Rodrigo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0