vilken dag...

fy fan vilken jävla dag :S vill inte ens berätta något om den... eller jo när den blev bättre!

jag stack ju till hörby och träffa Tom :)  sjukt skoj var det! vi var ute och svina lite :P  jag sitter bara och skrattar då för det är så skoj :) sen mötte vi robin, snacka lite! sen kände tom på sig att maten var färdig :P så när vi kom innanför dörren så var maten färdig!

efter vi käkat färdigt kom lilla robin! han var inte alls på humör idag eftersom det sa klick när han körde lite för fort :P hehe, men jag tyckte det var riktigt skoj att jävlas med han. satt och snacka lite, sen drog det vidare mot hässle för att hitta något bra ställe på sträcka 5/8 :) och det gjorde vi. det blev massa skratt, prat och allt med dom. och jag kom på andra tankar. men nu är dom tankarna tillbaka som jag inte vill!

jag är alltid glad av mig så ska den fan förbli!

nu ska jag kolla tv lite!

puuuss så länge :*




Robin och Tom :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0