trött...

sjukt trött och degig idag :s
än så länge har jag inte gjort ett skit bara legat i sängen!
fixat lite med mobilen också!

har precis kollat färdigt på spice girls filmen.
kommer ihåg hur jag älskade den när jag var mindre så var bara tvungen att se den :)
det som inte förvånar mig är att jag tycker om den lite fortfarande :P haha!

har 2 fravoritlåtar med spice girls :P

leader of the gang
http://www.youtube.com/watch?v=41mVwRbfZVA&feature=related

my boy lolipop
http://www.youtube.com/watch?v=08oKebBN6JY

borde ta mitt förnuft till fånga och hoppa in i duschen eller ngt.
men känner bara för att ligga kvar i sängen hela dagen idag :s
fast så blir det inte, ska till eslöv idag för att träffa rodde :)
vet inte om jag sover där, beror på hur magen är senare!
än så länge har den inte velat som jag vill.

nej, får sätta igång lite musik så jag hamnar på en bättre sida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0