skola

första "riktiga" skoldagen idag....

helt okej faktiskt, hade 2 lektioner. danska och svenska. saknar fortfarande ett inviduellt val >.< det suger. nu är jag hemma hos rodde, ska vara här tills jag ska till jobbet. Emma slutar skolan 15, så ska möta upp henne på tåget, sen åker vi till jobbet. orkar faktiskt inte helt seriöst. men måste! blir jobb idag, imorgon, onsdag, dubbel söndag och måndag >.< fy FAAAAN! är helt trött idag, vad kommer jag inte vara på onsdag då :S


faan vad jag stör mig! du kallar mig din bästa vän, men nu hör du knappt av dig till mig längre :O du berättar inte saker för mig längre som du bruka. fick ett sms av dig igår godnatt! Kul att du kan skriva det i alla fall. du sa sist att du vill vara mer med mig för det gör dig glad och allt. du vill heller inte förlora mig som vän! men vafan du hör ju inte av dig :O så vet inte vad jag ska tro. men ja, det är ditt val inte mitt :)

nej nu ska jag var lite social :P hehe.


Puuuusss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0