sjuuuukt bra helg :)

fredagen började med fest hos Liisa för att fira hennes 18 års dag :)
laget var där och bullen, ström och julia :)
sjukt skoj var det!
tack Liisa :)

på vägen hem fick man åka rally (y)
gillades till max.
tack som fan tom för skjutsen!


lördagen var tröttsam!
men jag fixade mitt rum, blev rätt bra.

sen drog det hem till Carro för att ha förfest där innan vi stack till Kajsa för att fira hennes 18 års dag :)
det var rikitgt skoj,
tack som fan kajsa!
laget var där och en massa andra!

somnade riktigt skönt när jag väl kom till ro :)




Söndag, var sjukt sliten idag!
sov till 15 :D

sen på kvällen stack jag till hörs pizzeria för att äta med Soffe, carro och malin :)
efter det stack vi hem till becca :)
bakade muffins med marabou chokladbitar i,
goda men mättande :P
blev en massa prat hela kvällen!
och det var riktigt trevligt :)
tack som fan för ikväll!

hela helgen har varit så sjukt bra (y)

tack alla som gjort denna helgen till en oförglömlig helg! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0